לינוי אשרם מדליית זהב - הישג היסטורי: לינוי אשרם המדהימה קטפה מדליית זהב אולימפית ... - המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית.. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800.

למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים. הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג. ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית. שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות.

התעמלות אמנותית: שתי מדליות זהב ללינוי אשרם בגביע העולם ...
התעמלות אמנותית: שתי מדליות זהב ללינוי אשרם בגביע העולם ... from www.davar1.co.il
למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב. שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו.

למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים.

המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. היום בטוקיו החלום הפך למציאות. מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק. המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים. מדליית זהב לישראל בגרנד סלאם תא. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. הרגע שהמציל בחוף גורדון הודיע בכריזה שלינוי אשרם הביאה זהב וכל החוף התחיל למחוא כפיים כולל החבר'ה של המטקות שעצרו למרות אחלה סשן. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! תרגיל הזהב של לינוי אשרם באליפות אירופה 2020.

לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם. כמה גאווה מרגש עד דמעות! זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד.

מדליית זהב למתעמלת לינוי אשרם בגביע העולם בבולגריה | אתר ...
מדליית זהב למתעמלת לינוי אשרם בגביע העולם בבולגריה | אתר ... from www.davar1.co.il
זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. מדליית זהב לישראל בגרנד סלאם תא. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה מאחור את התאומות אברינה, ועולה על אחרי ההישג ההיסטורי שהיה לפעם הראשונה בתולדות המדינה, קיבלנו גם בפעם הראשונה אי פעם מדליית זהב בהתעמלות אמנותית. הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג. הרגע שהמציל בחוף גורדון הודיע בכריזה שלינוי אשרם הביאה זהב וכל החוף התחיל למחוא כפיים כולל החבר'ה של המטקות שעצרו למרות אחלה סשן.

Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם:

מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. כמה גאווה מרגש עד דמעות! לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג.

אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג.

לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב-רב, ניקול זליקמן בארד ...
לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב-רב, ניקול זליקמן בארד ... from img.wcdn.co.il
Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם: מדליית זהב לישראל בגרנד סלאם תא. Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם. לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו). אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם.

תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה.

Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו. מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ. אין טוב מזה, אין מתוק מזה. נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! מדליית זהב לישראל בגרנד סלאם תא.